PROJEKTINFORMÁCIÓK
A projekt azonosító száma: GINOP-8.3.5-18/B
Cégünk igénybe vette a Mikro kis és középvállalkozások technológiai korszerűsítése célú hitelprogram forgóeszköz finanszírozó visszatérítendő hitelét 11 M forint összegben. A hitelt a bér és működési költségek valamint árúbeszerzés finanszírozására fordítjuk!
Köszönjük a Magyar Állam és az Európai Unió támogatását!
PROJEKTINFORMÁCIÓK
GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01752
Vállalatirányítási rendszer bevezetése az Orient Line Kft-nél
- a kedvezményezett neve: ORIENT LINE Korlátolt Felelősségű Társaság
- a projekt címe: Vállalatirányítási rendszer bevezetése az Orient Line Kft-nél
- vissza nem térítendő támogatás összege: 3 713 600 Ft
- a támogatás mértéke: 39,95 %
- vissza térítendő támogatás összege: 4 642 000 Ft
- a kölcsön mértéke: 49,95 %
Projekt tartalmának bemutatása:
A beruházással célunk egy a jelenlegi igényeinknek megfelelő vállalatirányítási rendszer bevezetése, a fejlesztés miatt szükséges hardver fejlesztések végrehajtása, valamint a projekthez kapcsolódó szakértői tanácsadás igénybevétele. A felhőalapú szolgáltatások bevezetése keretében a 4 modul 22 hónapra vonatkozó bérleti díját,
valamint a szakmai megvalósításhoz kapcsolódó szolgáltatások keretében a bevezetés, tanácsadás, testreszabás, integráció és oktatás költségei kerülnek elszámolásra. A projekt keretében felhőszolgáltatások bevezetéséhez és működtetéséhez szükséges informatikai eszközök (laptop, tabletek) beszerzése is megtörténik. Egy olyan rendszer bevezetése történik, amiben egy felület alatt láthatjuk a vállalati információkat, ezzel jelentős időt és energiát tudnánk spórolni, tevékenységünket
hatékonyabbá és jövedelmezőbbé tudjuk tenni.
Szükségessé vált egy saját weboldal létrehozása, amelyet ORIENTLINE.hu néven regisztrálunk. A honlapon minden szükséges információ elérhető cégünkről, éttermünkről és rendelés leadására is alkalmas. Beépítésre kerül egy a weboldalt felkeresőkről információt szolgáltató statisztikai lekérdezési lehetőség, amivel pontosabb képet kapunk a látogatókról, a látogatások idejéről, hogy milyen területről érkeznek a látogatók és milyen aloldalakat néznek meg. Ez az értékesítésben, vevőkör bővítésben, esetleges új termékek bevezetésében nyújt jelentős mennyiségű és minőségű információt.
A rendszer javítja az információ ellátást, összehangoltan kezeli az egyes funkciókat, ami növeli versenyképességünket a hatékonyabb munkavégzés miatt és az erőforrás-hatékonyságit a költségcsökkentő hatás miatt.
- a projekt befejezési dátuma: 2022.06.30.
- a projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01752